Cerere de ofertă
În cadrul proiectului ”Fortificarea controlului HIV în Republica Moldova, 2015-2017” (Grantul: MDA-H-PAS), componenta „Centrul de Resurse în domeniul Reducerii Riscurilor” (Nr. 05/SP-H-NFM/2015), finanţat de Fondul Global pentru Combaterea SIDA, TB şi Malariei (GFATM), recipient principal Centrul PAS, sub-contractor A.O. „Uniunea pentru prevenirea HIV şi Reducerea Riscurilor din Moldova” (UORN)
UORN intenționează să contracteze o companie pentru prestarea serviciilor de transport:
Nr. | Denumire | Perioada | Preţ MDL
TVA cota 0 |
|
1 km | total | |||
Microbuz cu capacitatea de transportare a 9-20 persoane
Condiții minime față de mașină (aer condiționat, spaţiu maxim la picioare, scaune cu reglarea spătarului, capacitate de încărcare a genților de bagaj) |
||||
1. | Preț servicii de transport pasageri,
Chișinău (Moldova) – Poltava (Ucraina) – Chișinău (Moldova) |
5 și 9.04.2016 | ||
2. | Preț servicii de transport pasageri,
3 deplasări în raza orașului Poltava (Ucraina) |
6-8.04.2016 |
Informația privind specificațiile tehnice pot fi acesate la acest link.
Ofertanţii pot depune o singură ofertă, pentru pozițiile din cadrul prezentei cereri. Serviciile vor fi evaluate separat, iar contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț evaluat.
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi adusă direct sau transmisă prin poştă, E-mail sau fax la adresa:
A.O. „Uniunea pentru prevenirea HIV şi Reducerea Riscurilor din Moldova” (UORN)
Adresa: Republica Moldova, Bălți, str. Victoriei 7A
Fax: /+373/ 231 3-93-32
E-mail: obuzovici@gmail.com și protineret@yahoo.com
Data limită pentru primirea ofertelor de către UORN la adresa menţionată la alineatul 3 este: 24 martie 2015, ora 16:00. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită şi înregistrată de către UORN până la data limită menţionată pentru depunere.
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de livrare din Anexă. Furnizorul se obligă de a respecta ”Codul de conduită pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA şi Malariei (GFATM).
(i) PREŢUL. Preţul în lei Moldovenești (MDL) trebuie să fie calculat la cota TVA 0% și trebuie să includă preţul pentru transport, şi alte costuri locale necesare livrării produsului. Preţul indicat mai sus este ferm şi fix şi nu poate fi modificat pe durata executării contractului.
(ii) EVALUAREA OFERTELOR: Ofertele considerate ca fiind adecvate din punctul de vedere a cerințelor vor fi evaluate prin compararea preţurilor.
La evaluarea ofertelor, UORN va stabili pentru fiecare propunere prețul evaluat prin ajustarea ofertei de preț, cu efectuarea corecțiilor pentru orice erori aritmetice, după cum urmează:
(a) în cazul în care există o diferență între sumele în cifre şi litere, suma în litere va predomina;
(b) în cazul în care există o diferență între rata unitară și suma totală pe linie, care rezultă din înmulțirea ratei unitare cu cantitatea, rata unitară va predomina;
(c) în cazul în care ofertantul refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.
(iii) ACORDAREA CONTRACTULUI Contractul se va acorda firmei care oferă cel mai mic preţ evaluat
(iv) VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de patruzeci și cinci (45) zile de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.
Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Oxana Buzovici – Coordonator program, Centrul de Resurse în domeniul Reducerea Riscurilor, UORN
Tel.: /+373/231 3-93-32
GSM: /+373/781 36 160
E-mail: obuzovici@gmail.com
Lasă un răspuns