Cererea ofertelor de preţuri

 Cererea ofertelor de preţuri

pentru prestarea serviciilor de deservire a participanţilor la atelierul de instruire a personalului  proiectelor  Reducerea  Riscurilor  în aplicarea standardelor de calitate pentru  programele  de Prevenirea HIV  în  Republica Moldova în perioada  de 01-02 iunie 2017

cazare, alimentare, chirie sală.

Stimată doamnă, stimate domn:

  1. Se solicită oferta de preţuri privind prestarea serviciilor de deservire a participanţilor la atelierul de instruire a personalului proiectelor  Reducerea  Riscurilor  în aplicarea standardelor de calitate pentru  programele  de Prevenirea HIV  în  Republica Moldova care se va desfăşura în perioada 01-02 iunie 2017, după cum urmează:
 

N

Component

 

Specificaţii

 

1 Cazare participanţi Cazare (cameră single)

Cazare (cameră dubă)

Condiţii bune in camere, pat separat pentru fiecare persoană, apă caldă

2 Alimentarea participanților Alimentarea participanţilor constituită din:

mic dejun, prânz, cină si două pauze de cafea pe zi.

Meniu variat (felul întâi, felul doi, salată, desert, băutura)

Pauze de cafea: plăcinte, prăjituri, ceai, cafea.

 

Condiţie obligatorie: mâncarea trebuie să fie proaspăt pregătită.

3 Sala pentru seminar Sala spațioasă pentru 26 persoane, WI-FI
  1. Asociaţia Obştească „Uniunea pentru prevenirea HIV și reducerea riscurilor” va efectua plăţile aferente la contractul pentru care au fost transmise invitaţiile de depunere a ofertelor din sursele financiare primite în  cadrul  grantului oferit de Fundația pentru Promovarea Societății Deschise (FPOS)Nr.OR2015-19937.
  2. Plata va fi efectuată de către A.O “Uniunea pentru prevenirea HIV și reducerea riscurilor” în lei moldoveneşti, prin transfer în termen de 5 zile lucrătoare după prestarea serviciilor în conformitate cu cheltuielile de facto efectuate.
  3. Oferta trebuie să includă toate 3 componente solicitate. Oferta va fi evaluată în baza sumei totale pentru servicii şi contractul va fi acordat companiei care va oferi cea mai mică sumă pentru serviciile solicitate.
  4. Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa 1, va fi adresată şi trimisă la:

Adresa:    A.O Uniunea pentru prevenirea HIV și reducerea riscurilor”, mun. Bălţi, str. Puşchin 29/73, e-mail: protineret@yahoo.com; Tel./Fax: 0231/39332.

  1. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 04.05.2017, ora 14:00.
  2. Ofertele pot fi aduse la adresa indicată în punctul 5 în plic sigilat. Pe plic va fi indicată denumirea companiei, data şi ora depunerii ofertei şi numărul de referinţă al cererii de oferte (______). Se acceptă transmiterea ofertelor prin Fax sau e-mail. În acest caz confidenţialitatea informaţiei nu este garantată.
  3. Oferta va fi transmisă în conformitate cu instrucţiunile menţionate anterior şi cu condiţiile stipulate în modelul de ofertă anexat (vezi Anexa 1).

I. Preţurile:

Preţurile nu vor include TVA în conformitate cu legislaţia în vigoare a Republicii Moldova. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.

Preţurile pot fi indicate în lei moldoveneşti, euro sau dolari SUA.

II. Evaluarea şi stabilirea ofertei câştigătoare

Ofertele care nu vor avea deviaţii esenţiale de la parametrii specificaţi în p.1, vor fi evaluate prin compararea sumelor pentru servicii, recalculate în lei moldoveneşti la cursul Băncii Naţionale a Republicii Moldova la data limită de prezentare a ofertelor.

Oferta cu suma totală mai mică va fi numită câştigătoare.

III. Valabilitatea ofertei

Oferta va fi valabilă timp de 15 de zile din data limită de prezentare a ofertelor.

  1. Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la:

Osoianu  Lina, asistent  de proiect

Telefon/fax: 0/231/39332

GSM: +373/79879534

E-mail: linaosoianu@yahoo.com

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.